سوالاتی که می خواهید پاسخ آنها را بدانید
در این بخش از ران استارت آپ تلاش کرده ایم که پاسخ سوالات متداول و پرتکرار کاربران عزیز را که از طریق مختلف با ما مطرح شده را به صورت عمومی منتشر کنیم ف شاید جواب سوالات شما نیز در میان پاسخ های ارائه شده باشد ، اگر جواب سوال خود را پیدا نکردید با خیال آسوده از طریق فرم زیر با ما مطرح نمایید.
SEO چیست؟
مجموعه اقدامات و دستورالعملهایی که موجب افزایش رتبه یک سایت در صفحه نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل میشود را سئو میگویند. سئو را میتوان اصلیترین لازمه یک کسبوکار قدرتمند دانست. علت اینکه وبسایت راهاندازی شده توسط برخی از مشاغل، از کارایی لازم برخوردار نبوده و هیچگونه منفعتی برای کسبوکار آنها در پی ندارد، عدم توجه به سئو است. درواقع اگر از اصول سئو برای طراحی و بهینهسازی وبسایت خود استفاده نمائید، علاوهبر آنکه ترافیک سایت شما بهطرز چشمگیری افزایش مییابد، در هنگام جستجو در موتور جستجوی گوگل، سایت شما از رتبه بالایی برخوردار بوده و در همان صفحه اول نمایان خواهد شد.
چگونه یک فروشگاه آنلاین داشته باشیم؟
احتمالا تا به حال نام سیستم مدیریتی CMS که مخفف نام Content Management System است، را شنیدهاید. CMS یک سیستم نرمافزاری جهت کنترل و مدیریت محتوا میباشد. با کمک این نرم افزار میتوان بدون وارد شدن به محیط برنامهنویسی فروشگاه آنلاین خود، محتوای سایت را تغییر داده و بروز رسانی کنید. همچنین با استفاده از CMS میتوانید قالب و چیدمان سایت را عوض کنید و برای کاربران سایت بخشهایی همانند پیوندها، ثبت نظرات، دستهبندی مطالب و… را ایجاد کنید.
از کجا شروع کنم ؟
اگر به دنبال راه اندازی استارت آپ خود هستید باید برنامه ریزی کنید. بلافاصله بعد از اینکه برنامه ذهنی خود را ساختید باید بخش اصلی خود را شروع کنید.
ممکن است شروع کار آسان باشد اما برای اطمینان از درست انجام شدن کارها نیاز به یک چک لیست و نقشهای برای راه اندازی استارت آپ خود دارید.
هیچ راه یکسانی برای همه استارت آپ ها وجود ندارد!!
این لیست جامع نیست و با توجه به موقعیت منحصر بفرد باید برنامه خاص خود را دنبال کنید. با این حال، این مراحل به عنوان یک راهنما عمومی در مسیر راه اندازی استارت آپ به شما کمک خواهد کرد.
معنی SEM چیست و چطور باید از آن استفاده کرد؟
برجستهترین ویژگی بازاریابی موتورهای جستوجو در خرید و فروش و کسب و کار آنلاین آن است که تبلیغات یک محصول مشخص را در معرض دید مصرفکنندگان مشتاقی میگذارد که آمادهی خرید آن محصول درست بهقیمت اعلامشده هستند و میخواهند هرچه زودتر خرید کنند. هیچ روش تبلیغاتی دیگری نمیتواند اینقدر بهسرعت چنین فضایی را فراهم آورد؛ به همین خاطر است که اتخاذ این روش یک استراتژی بسیار قدرتمند برای گسترش هرچه بیشتر هر تجارتی بهشمار میرود.
رشد استارت آپ به چه عواملی وابسته است؟ ویژگیهای یک استارت آپ موفق چیست؟
طبق تحقیقات انجام شده در حوزه کسب و کارهای نوپا و استارت آپی، بیشتر این مشاغل پس از مدتی توسط سایر رقبا از میدان رقابت حذف شده و به نتیجهی مطلوب خود نرسیدهاند. به عبارتی سهم استارت آپهایی که در مسیر خود با شکست مواجه شدهاند، بیشتر از موارد موفق است. برای آنکه شما جزء افراد موفق در این حوزه باشید و رشد استارت آپ خود را بهصورت مستمر مشاهده کنید، لازم است که همواره به سه عامل هدف، خلاقیت و بکارگیری مبانی علمی توجه داشته باشید. با داشتن هدف، دورنمای کار خود را ترسیم میکنید و میدانید که در هر بازه زمانی رشد استارت آپ شما باید در چه میزانی باشد. خلاقیت در ایدهها و پروژهها، همچون برگ برندهای است که باعث میشود در بزنگاههای حساس از تنگناها عبور کنید و رشد استارت آپ شما متوقف نشود. یکی از تفاوتهای کسب و کارهای نوپا با مشاغل سنتی، در بکارگیری مبانی علمی است. در مشاغل سنتی شما احتیاجی در فراگیری علوم نوین و مبانی علمی ندارید. این در صورتی است که در پروژههای استارت آپی شما ملزم به فراگیری یک علم جدید هستید، دانشی که به مرور زمان و با توسعهی آن شاهد رشد استارت آپ خود خواهید بود.
جواب سوال خود را پیدا نکردید ؟ از ما بپرسید .
اگر جواب سوال خود را در میان سوالات و پاسخ های مطرح شده پیدا نکردید ، با خیال آسوده و بدون تشویش ذهنی آن را با ما مطرح کنید ، مطمئن هستیم بهترین پاسخ ها را برای شما ارسال خواهیم کرد.