اطلاعات پروژه

سیستم مدیریت تماس

ساخت و طراحی مرکز کنترل تماس VOIP بر بستر اینترنت و اینترانت به نحوی که وابستگی مکانی را برای پاسخگویی اپراتور به تماس‌های ورودی و خروجی از میان بردارد و سازکار تلفنی برای دفتر کار مجازی را فراهم سازد.

مشتری : ران استارت آپ
تاریخ پروژه 10 مرداد 1398

چالش های پیش روی پروژه

در این پروژه با توجه به محدودیت‌های که از سمت توزیع کنندگان اینترنت و شرکت ارتباطات زیرساخت در استفاده از پورت‌های استاندارد انتقال صدا در ایران لحاظ می‌گردد ، مسیر سخت و طلاقت فرسایی در اجرایی شدن این پروژه بر سر راه مهندسان فنی ران استارت آپ قرار داشت.

قابل استفاده بودن سرویس تلفن اینترنتی بر روی تمامی دیوایس‌ها و دستگاه‌های مختلف از سمت مصرف کننده و اپراتور یکی دیگر از چالش‌های پیش روی این پروژه محسوب میشد، که با یاری خدا و تلاش مداوم تیم فنی ران استارت آپ، موفق به پیاده‌سازی بی نقص این پروژه گشته ایم.

نتیجه پروژه

با تلاش نزدیک به یک سال توسط تیم فنی ران استارت آپ ، موفق به راه اندازی یک مرکز تلفنی اینترنتی شده ایم ، که به راحتی هرچه تمام تر شما میتوانید تلفن های کسب و کار خود را بدون وابستگی مکانی در اختیار داشته باشید.

یک مرکز تلفن هوشمند

فرقی نمیکند شما در ایران هستید و یا در کشور دیگری به سر میبرید ، با استفاده از سرویس مرکز تلفن هوشمند ران استارت آپ شما به راحتی هرچه تمام تر به تلفن های کسب و کار خود دسترسی دارید.

لپ تاپ در اختیار دارید یا از گوشی تلفن‌های voip استفاده مینماید، یا از همه این‌ها راحت تر فقط باید یک برنامه کوچک و سبک را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید تا تلفن همراه خود را به یک تلفن ثابت تبدیل کنید و از امکاناتی نظیر منشی تلفنی و یا CRM متصل به آن استفاده نمایید.

بررسی مشتری

از زبان مشتریان

Case-Studies-Single-Tesimonial-Image